A0:  فقط واسه رئال مادرید
فقط واسه رئال مادرید



only4real-madrid

 


 

واران: برنامه ای برای ترک رئال ندارم

این ستاره جوان فرانسوی که در دیدار مقابل سیتی، جای راموس را در قلب خط دفاعی رئال گفت، اعلام کرد از بودن در رئال خوشحال است و قصد ندارد سانتیاگو برنابئو را ترک کند.

 

 

Raphael Varane, Carlos Tevez, Real Madrid, Manchester City
 

رافائل واران، مدافع رئال مادرید، که در دیدار سه شنبه شب مقابل منچسترسیتی برای اولین بار در این فصل برای کهشکانی ها به میدان رفت، شایعه جدایی اش از این باشگاه را رد کرد.

این ستاره جوان فرانسوی که در دیدار مقابل سیتی، جای راموس را در قلب خط دفاعی رئال گفت، اعلام کرد از بودن در رئال خوشحال است و قصد ندارد سانتیاگو برنابئو را ترک کند.

او در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" از بودن در رئال خوشحال هستم. طبیعی است که من هم دوست دارم بازی کنم. هر روز به سختی تمرین می کنم. برنامه ای برای جدایی از رئال ندارم. یک پیش فصل معمولی را پشت سر گذاشتم و به همین دلیل است که تاکنون بازی نکردم اما مورینیو از من حمایت می کند."

او همچنین در مورد بازی مقابل منچسترسیتی گفت:" بازی در این دیدار برای من بسیار مهم بود. مورینیو از من پرسید آماده هستم و من پاسخ مثبت دادم.   

او به من گفت باید با 100 درصد توان بازی کنم. امیدوار بودم در یک دیدار مهم به میدان بروم و این دیدار دقیقا همانی بود که می خواستم.

دیدار دشواری بود اما باید با چنین مسائلی در فوتبال کنار بیاییید. من همیشه آماده بازی هستم."

او همچنین از صحبت های دلگرم کننده په په تشکر کردم و گفت:"  په په خیلی با من صحبت کرد. او هدایت کننده من در زمین بود و من به این خاطر از او متشکرم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ یک شنبه 25 شهريور 1391برچسب:بنفیکا 5-2 رئال مادرید / اسیر در چنگال عقاب !, توسط amin babaei |
cache01last1464909380